Актуалізація даних про клієнта (переідентифікація)
Шановні клієнти!
Держмолодьжитло проводить актуалізацію даних про клієнтів (повторну ідентифікацію, далі - переідентифікація) з метою забезпечення виконання вимог Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» (далі – Закон про ПВК/ФТ).
Переідентифікація клієнтів здійснюється не рідше одного разу на 1- 5 років, а також у разі:
1) закінчення строку (припинення) дії/втрати чинності/визнання недійсними поданих до Держмолодьжитла документів (паспортного документу, довіреностей, доручень, зміни ідентифікаційних даних довірених осіб клієнта), зміна адреси реєстрації, місця роботи, тощо
2) встановлення факту належності клієнта до категорії PEPs.
Як можна пройти переідентифікацію:
Якщо у Вас відбулися зміни в особистих документах, попередньо наданих до Держмолодьжитла (паспорт/ID-картка), скористайтеся одним з нижченаведених варіантів:
1) Завітайте до найближчого відділення Держмолодьжитла з оригіналами Ваших ідентифікаційних документів
обрати найближче відділення
або
2) За допомогою Дія. Підпис:
- Сфотографуйте новий паспорт з обох сторін;
- Заповніть та підпишіть Анкету-опитувальник
- Отримані фото сторінок/сторін документу та Анкету-опитувальник підпишіть за допомогою ДІЯ. Підпис.
Підписані документи на сайті ДІЯ відправити на actualization@molod-kredit.gov.ua (файл з ДІЯ підписом має бути у форматі p7s) та в темі листа ОБОВ’ЯЗКОВО зазначити ПІБ та ІПН.
Які документи необхідні для переідентифікації?
1. Паспорт та ідентифікаційний код (РНОКПП);
2. Анкету-опитувальник фізичної особи
Процедура актуалізації даних відбувається лише особисто власником документа.